Storingsdienst: CSiPOS beschikt over een eigen Technische Dienst. Het streven is uw kassa zo snel mogelijk weer “up and running” te krijgen. Bij u op locatie of bij ons.
→ Telefonische helpdesk: Bij kassa’s komt veel software om de hoek kijken. Vandaar dat CSiPOS een helpdeskteam paraat heeft staan om uw vragen te beantwoorden.
→ Helpdesk: CSiPOS begrijpt dat het verlenen van een goede service belangrijk is voor haar klanten.
Voor onze klanten is de helpdesk zeven dagen per week bereikbaar onder het telefoonnummer: 088-1000980.
Online support
CSiPOS kan op afstand elke kassa overnemen indien u een internetaansluiting heeft. Daardoor kunt u snel geholpen worden.
Sofware & Support overeenkomst
Met een Software & Support overeenkomst houdt u de onderhoudskosten van uw kassa in de hand. Wij zetten de voordelen op een rijtje:
→ Voorkeursbehandeling bij storingen;
→ Gratis recht op HelpDesk-ondersteuning;
→ Lagere tarieven als we toch moeten rijden;
→ Gratis recht op software up-dates (indien van toepassing). Hierdoor bent u als klant er van verzekerd dat uw systeem up-to-date is.
Bij schade die door oorzaken van buitenaf ontstaat, zoals door blikseminslag, inductie, vallen, vocht, geldt bovenstaande uiteraard niet.
Het afsluiten van een Software & Support overeenkomst is niet verplicht. Indien U er een afsluit is de looptijd minimaal 1 jaar.